niedziela, 7 maja 2017

Haul Kosmetyczny

Hej, nazbierało mi się troszkę nowości kosmetycznych głównie z pielęgnacji, o niektórych warto wspomnieć. ;) 

* Krem różany 'Essentials Hydration' GARNIER 
* Krem pod oczy EVELINE 'Collagen Booster'

Oba kremy bardzo fajne, ten pod oczy ma dobry przeciwzmarszczkowy skład, więc polecam na pierwsze drobne zmarszczki - moje drugie opakowanie. 

* BIELENDA 'Hialuronowa Wolumetria NICI 3D'

Szukałam jakiegoś nowego ,ciekawego serum anti-age i natrafiłam na takie coś. Śmiać mi się chce z tych kosmicznych nazw, które i tak nic nie mówią przeciętnemu człowiekowi. Zaciekawiła mnie perełkowa formuła Całkiem dobre serum w składzie z ciekawszych rzeczy zawiera m.in retinol, wit E, kolagen i peptydy. 


* SECRET KEY 'Snail Reparing Essence'
To kosmetyk warty uwagi - ślimaczkowa esencja firmy Secret Key moim zdaniem nie docenionej w Polsce. Cudowne właściwości śluzu ślimaka znane są od dawna, a oprócz tego mamy w składzie dwa ciekawe składniki: acetylhexapeptide i rh-oligopeptide-1 znany jako EGF (epidermal grow factor) - czynnik wzrostu naskórka -poprawia produkcję fibroblastów i komórek naskórka, stare i uszkodzone komórki zastępuje nowymi. Natomiast acetylhexapeptide powierzchniowo rozluźnia mięśnie twarzy tym samym pozwala przeciwdziałać zmarszczkom mimicznym. Esencja świetnie nawilża i poprawia teksturę skóry. Konsystencja jest w formie żelowej i szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia ściągnięcia czy filmu na twarzy.
Szkoda, że w Polsce nie ma takich kosmetyków, nie spotkałam się jeszcze w składzie


* ZIAJA Med 'Kuracja Lipidowa Fizjoderm Żel' 
* ZIAJA Tonik 'Antyoksydacja Jagody Acai'

Żel ma konsystencję mleczka, więc dość się zaskoczyłam, osobiście nie przepadam za mleczkami wszelkigo typu, ale jest w porządku. Tonik też choć przypisywanie działania p/zmarszczkowego grubo przesadzone! :P


* L'OREAL ' Maska Czysta Glinka' - czerwona i zielona

Glinki z L'oreala kupiłam po promocji za 25 zł i tak cena wygórowana moim zdaniem, ale ok. Skusiłam się na nie z czystego lenistwa i szybkiej aplikacji. Minusem jest to, że są kompletnie niepotrzebnie perfumowane.


* HOLIKA HOLIKA 99% Aloe Soothing Gel


* BINGOSPA 'Koncentrat Cynamonowo- Kofeinowy'

* Olejek jałowcowy z jagód ZSK
* Mikroliposomy Koenzym Q10 + tetrapeptyd ZSK
 * Kolagen i elastyna ZSK 
Olejek jałowcowy podobno dobry na wypryski , kolagen z elastyną to mój standardowy dodatek do kremów i tym razem zamiast babrania się z koenzymem w proszku postawiłam na wygodną formę w liposomach - również nieodłączny dodatek do kremów.


* SALLY HANSEN Rajstopy w spray'u


* SHE 'IS Sweet'

Mgiełka do ciała, ja używam jako perfum przyjemny zapach, długo się utrzymuje, a mgiełka tania jak barszcz. :) 


* GOLDEN ROSE Baza pod makijaż 'MattiFying & Pore Minimising'
 

 * Małe gąbeczki MAKEUP REVOLUTION


* RIMMEL Podkład Fresher Skin
* RIMMEL Paletka do konturowania '002 Coral Glow'  


3 komentarze:

  1. Jak wolumetria twarzy to tylko zabieg w klinice

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Magdą, takie zabiegi powinny zostać wykonane przez specjalistów.

    https://ekoszycha.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis. Dużo przydatnych informacji

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)