sobota, 14 stycznia 2017

Haul

Hej! :) Dziś prezentuję Wam kilka nowości nabytych w ostatnim czasie trochę kosmetyków i ubrań. ;)

SINSAY
Ostatnio w sklepach trwają wyprzedaże w Sinsay'u online udało mi się kupić kilka rzeczy w promocyjnych cenach. :) Polecam zaglądać co jakiś czas, bo zmieniają albo dodają nowe rzeczy do wyprzedaży co może być dość irytujące, bo teraz jak je przeglądam to z chęcią bym kilka rzeczy jeszcze kupiła, a wcześniej ich nie było. :-S


 Bardzo fajne,  jakościowo również. Cena 20 zł za sztukę :D




Stanik rewelacyjny, miseczki usztywniane 10 zł, pasek 4 zł. Istny deal! 





I mój ulubieniec zdecydowanie. Haha jako koci maniak musiałam ją mieć!^^ Jest przezabawna! :D Świetnie wykonana i bardzo milutka. Cena: 50 zł. 


* Koronkowe koszulki 

Koszulki znalazłam na Allegro -> klik bawełniane, świetne są, fajnie wyglądają i jakościowo są bardzo dobre. Długo nie mogłam takich znaleźć, ale już mam. :)



AZJATYCKI BAZAR


Ten preparat jest dość drogi więc jakoś ciężko mi było wydać te 130 zł na 15 ml tubkę. Jakiś czas temu była promocja festiwal prezentów czy jakoś tak się to nazywało. W tym czasie można było kupić 2 sztuki w cenie jednej (!), więc bez wahania zrobiłam zakupy. :) I z chęcią przetestuję. 
Co do wpłaty i wysyłki to wszystko bez problemowo, informacja na maila kiedy została wysłana paczka. I co też ważne koszt wysyłki wliczony w cenę. 



Jako ten prezent wybrałam kolagen do spożywania 10 saszetek, a dostałam też również niespodziankę w postaci maseczek w płachcie. :)   


* EVELINE Advance Volumiere - odżywka do rzęs i maskara Volumix Fiberlast

Odżywka super, zwłaszcza pod tusz do rzęs pięknie wydłuża i pogrubia rzęsy.


* Bronzer MAKEUP REVOLUTION  Ultra Bronze


* Żel pod prysznic PALMOLIVE Chocolate Passion
 
 Przecudowny czekoladowy zapach! <3


To by było na tyle, do następnego! ;)

czwartek, 5 stycznia 2017

Outfits of 2016

Hej Kochani! Z nowym rokiem nadszedł czas na przegląd stylizacji z 2016r. :) Było ich niewiele, wybaczcie ale niestety czas mi nie pozwalał zająć się blogiem częściej.
Oczywiście standardowe pytanie do Was, które stylówki najlepsze? ;)



poniedziałek, 5 grudnia 2016

Haul

Hej! ;) Dziś chcę Wam pokazać kilka nowości kosmetycznych, ubraniowych i książkowych jakie zawitały do mnie w ostatnim czasie. ;)

KOSMETYKI:
Kolorówka:

* Miracle Pencil GOLDEN ROSE - świetna kredka do rozjaśnienia linii wodnej oczu jak i do poprawek konturu ust
* Lip Barrier GOLDEN ROSE - kredka transparentna do ust zapobiegająca ścieraniu się pomadki, jeszcze nie testowałam
* K-Lips LOVELY Nr 2 'Pink Poison' - zestaw konturówki i matowej pomadki w płynie jak najbardziej przypadł mi do gustu, dobra jakość w niskiej cenie. 
* Lakier do paznokci RIMMEL Rita Ora nr 806 'Give It Some Welly' - świetny szary kolorek, uwielbiam te lakiery!
* Ecstasy Blusher WIBO nr 1 - piękny rozświetlający róż opalizujący na złoto
* Pro Foundation Mixer NYX 'White' - biały mixer do rozjaśniania za ciemnych podkładów wiecznie wyprzedany, ale nareszcie udało mi się kupić :D Super sprawa zwłaszcza jak nietrafimy z odcieniem lub gdy mamy pootwierane podkłady, których używaliśmy latem, lepiej je zużyć niż czekać do lata i nie wiadomo czy się nie zepsują w tym czasie. Polecam!   
* Cień do powiek BOURJOIS nr 02 Generose - perłowy opalizujący na róż cień do oczu używam również jako rozświetlacza daje piękny efekt.


Pielęgnacja:  

* Krem do twarzy na noc VIS PLANTIS Age Killing Effect - markę odkryłam całkiem niedawno i bardzo zaciekawiły mnie ich produkty. Krem ten zawiera występujący naturalnie w jadzie żmii tripeptyd miorelaksacyjny, który rozluźnia napięte mięśnie powodujące pojawienie się zmarszczek mimicznych.  
* Balsam do rąk VIS PLANTIS Helix Hand Care - krem do rąk z jagodami goi i śluzem ślimaka. Daje radę i bardzo wygodny w użyciu dzięki pompce. 
* Płyn micelarny z olejkiem GARNIER - jedni się zachwycają inni wręcz przeciwnie. Pewnie zależy od zmywanych kosmetyków. Ja kupiłam do przetestowania, ale jeszcze nie używałam. 
* Pędzel do maseczek - dostaniecie go w Rossmannie, świetny wygodny pędzel
* Superpower Mezo Serum Nawilżające i Odmłdzające BIELENDA - jestem zachwycona nawliżającym serum super skład, dodaję jeszcze do niego kolagen. Rewelacyjne skóra staje się bardzo gładka i nawilżona. To już moja druga butelka i zdecydowanie niezbędnik w pielęgnacji cery. To drugie serum odmładzające kupiłam do przetestowania. Jest na bazie oleju skład mi bardzo odpowiada jednak jakoś nie przepadam za olejowymi kosmetykami.

UBRANIA/BUTY:

* Ocieplana parka jeansowa z kapturem - świetna jakościowo parka już dawno marzyła mi się taka, ale nie mogłam nigdzie znaleźć jakiejś fajnej. Kupiona tutaj -> klik Futerko z kaptura można odczepić. Na mrozy raczej się nie nadaje ale jesień i lajtowa zima jak najbardziej. ;)


* Biała koszula w niebieskie paski NEW LOOK - fajna koszula i przyjemny materiał, kupiłam ją już dość dawno i zapomniałam o niej heh, ale widzę jeszcze dostępna na stronie.


* Sweter, kardigan w kolorze wielbłądzim MANGO - czaiłam się już długo na niego, kupiłam w końcu na outlecie. Pojawia się i znika okresowo, warto czasem zajrzeć jeśli ktoś jest zainteresowany. ;)
 

* Tenisówki czarne VICES/Dee Zee - chciałam takie białe, ale nie były dostępne wtedy dostępne te też są spoko.


* Zamszowe botki - Świetne i przede wszystkim wygodne botki w dobrej cenie. :) Kupione tutaj -> klik   


 KSIĄŻKI:

* 'Zamień chemię na jedzenie. Nowe przepisy.' JULITA BATOR - Kulinaria. W książce znajdują się zdrowe przepisy na różne dania. Bardzo ładnie wydana, przejrzysta z kolorowymi zdjęciami. Polecam, jak i również pierwszą cześć, nawet bym powiedziała, że bardziej! Warto mieć świadomość co się je. :) 
* 'Success and Change' i 'Ty Myśl inaczej zrobią to za Ciebie' MATEUSZ GRZESIAK - Psychologia. Rozwój osobisty. Bardzo lubię jego książki otwierają umysł, poprawiają jakość życia i sposób myślenia na różne rzeczy w życiu. 
* 'Jak przestać się martwić i zacząć żyć.' Dale Carnegie - Psychologia. Rozwój osobisty. Przejrzałam tą książkę i wydaję się rewelacyjna, ale chyba ilość sprzedanych egzemplarzy mówi sama za siebie. :)
Książek jeszcze nie zaczęłam czytać więc nic więcej powiedzieć nie mogę.


To wszystko, do następnego! ;)

wtorek, 22 listopada 2016

poniedziałek, 31 października 2016

Make Up: Vampire

Hej Kochani! Dawno posta nie było, a tym bardziej makijażowego. Dlatego dziś makijaż, jednak bardzo nietypowy, bo halloween'owy. Trochę się pobawiłam i wyszło coś takiego. ;) Mam nadzieję, że Wam się spodoba ten wampirzy look. :) 


Co do wykonania - makijażu oczu nie widać zbytnio, ale nie o to tu tak naprawdę chodzi, a o całokształt.
Ja użyłam cieni z paletek Sleek'a: Monaco (gł. czerwonego i burgundu) i Au Naturel (gł czarnego). Możecie się użyć jakichkolwiek cieni. A co do ust to posłużyłam się zwykłą czerwoną farbą akrylową. Krew na twarzy można namalować, ale jeśli o usta chodzi lepiej użyć czerwonej pomadki. ;) No i zabrakło wampirzych kłów, cóż.. musicie wybaczyć. ;) 

piątek, 16 września 2016

Haul

Hej Kochani! W dzisiejszym poście pokażę Wam trochę nowości. ;) Nie przedłużając...

 
Khaki to mój kolor tej jesieni! <3 :) Szukałam długiej kamizelki w tym kolorze, ale stwierdziłam że koszula jest bardziej uniwersalna. Świetna lejąca koszula. W H&M zawsze wybieram rozmiar 34 i jest ok.



Tego typu spodni szukałam bardzo długo chodziło mi o to żeby były dresowe, ale obcisłe jeszcze jakby miały kieszeni i ściągacze na dole byłyby idealne. Cena w miarę ok. Jedyny problem to rozmiar. Wzięłam 34 i niestety są przyciasne jeśli chodzi o pas. Także jeśli ktoś nosi 34/36 polecam wziąć 36. Ja nie mam szerokich bioder a i tak ledwo się wciskam. Mam tylko nadzieję, że trochę się rozciągną.  



Kiedyś marzyły mi się takie naszyjniki widząc ich piękne zdjęcia w internecie. W Polsce w ogóle, albo ciężko znaleźć takowe, a jak są to jakieś ceny kosmiczne. Z pomocą przychodzi Aliexpress, tam jest mnóstwo przepięknych naszyjników z kryształami, minerałami, kamieniami. I ich jakość jest super. A ceny po prostu śmieszne! :D Taki naszyjnik kosztuje 5 zł. :) A w Polsce kiedyś kupiłam podobny za 50... -.-


LIRENE Krem na dzien/na noc Folacyna

Kremy Lirene kupuję od wielu lat i bardzo je sobie cenię ceny przystępne, duży wybór, polska marka, dobre działanie. Od kilku lat wzbogacam je półproduktami. Moja cera jest w dobrym stanie jak na swoje lata :P tylko pytanie czy to kwestia kosmetyków czy genów, a może jedno i drugie.
(!) W Rossmannie trwa aktualnie (choć nie wiem do kiedy) promocja na kremy na dzień i na noc. Kupujesz jeden, a drugi dostajesz gratis! :D Dobry deal, polecam skorzystać! :)


BLEND A MED 3D White Luxe pasta do zębów i  druga pasta (?) wspomagająca wybielanie

Ten zestaw kupiłam na promocji w Rossmannie bo była promocja 2 w cenie 1 + rabat przy zakupie przy kasie. Raczej nie robię takich spontanicznych zakupów, ale...  Nie wiem czy to hit czy kit. Myślałam, że to wybielające coś to jakiś preparat typu ao aplikacji w pędzelku czy jak. A to po prostu jest w paście czyli musisz umyć zęby 2 razy. Nie wiem na jakiej zasadzie to działa, ale spróbujemy. Jak ktoś miał używał niech da znać! :)


 Odżywka/wcierka do włosów Jantar FARMONA


JOANNA Sensual żel do golenia
EFEKTIMA Hialu-Lift hydrożelowe płatki pod oczy

Żel do golenia jest moim ulubionym i już nie wiem która to nowa butelka. :) A płatki do przetestowania, w sumie to nigdy nie używałam tego typu.


WIBO Eyebrow Fixer Żel do brwi 

Nowość Wibo jak i w mojej kosmetyczce. Szukałam jakiś czas już dobrego żelu bezbarwnego w miarę rozsądnej cenie. Polecono mi ten. Najciemniej pod latarnią heh. Jest dostępny również brązowy. Ja potrzebuję tylko utrwalenia. Ale już co mi się nie podoba to szczoteczka, zupełnie nie wiem po co ma taki kształt... A co do jakości to się okaże... 


To już wszystko na dziś. Do następnego! :)

piątek, 9 września 2016

środa, 31 sierpnia 2016

Blog Day 2016

Hej Kochani! Przyszedł jedyny taki dzień (dzień bloga :)) w ciągu roku gdzie publikuje post z 5 blogami, które najbardziej mnie zainspirowały czy po prostu mi się spodobały.

1. PIVONIA - IWONA TEDERSKA


Śliczna dziewczyna z rewelacyjnym stylem, który uwielbiam! Mega inspiracja. <3 Świetne połączenie ciuchów, dodatków jak i kolorów. Polecam zajrzeć! :)

2. LES BABIOLES DE ZOE


Blogerka o wyjątkowym stylu. Łączy ze sobą rzeczy bardzo nieoczywiste i wygląda w nich świetnie! 

3. ABOUT PAM 




Prześliczna, młodziutka Niemka z rewelacyjną figurą. Chyba moja ulubiona fitnessowa inspiracja. <3 

4. CUTIE AND THE BEAST 


Od jakiegoś czasu jestem zauroczona tym blogiem i pomysłem na niego. Przeurocze, zabawne fotki i niesamowita więź pomiędzy dziewczynką a dobermanem. Polecam przejrzeć zwłaszcza instagram -> @cutieandthebeast zakochacie się i Wy! :D

5. MIAUMAUVE IG

Tym razem ostatni blog jest instagramem heh. Dziewczyna Polka, ale nie wiem czy mieszka w Polsce czy zagranicą bo operuje tylko j. angielskim tworzy przepiękne makijaże, a ich zdjęcia są bardzo estetyczne i również piękne same w sobie!

***
W tym roku to jest moja złota piątka. Mam nadzieję, że i Was zainspiruje! :) A Wasze top 5? :)

środa, 24 sierpnia 2016

Haul Kosmetyczny

Hej! Troszkę nazbierało mi się znów nowości kosmetycznych, więc postanowiłam Wam je pokazać, a wiem że lubicie takie posty, a ja lubię również je tworzyć. Bez zbędnej gadaniny przechodzę do konkretów. :)


Piękny, mocny, słodki owocowo-kwiatowy zapach, niby kojarzy się z latem jednak dla mnie jako letnie perfumy za ciężki, z chęcią będę używać w zimie czy na wiosnę. Urzekła mnie piękna buteleczka i ten pomponik. :) Perfumy dostępne w Douglasie.  Ja mam wersję 30 ml i moim zdaniem to najlepsza pojemność dla perfum.


* Żel GINVERA 'Marvel White Zero Blackhead Marvel Gel'

Słynny żel do oczyszczania z zaskórników. Trochę go już stosuję, ale póki co ciężko cokolwiek powiedzieć, na pewno ładnie wygładza, peelinguje skórę choć nie ma jakiś drobinek. Stosuję go tylko na nos i brodę. 

* Pędzelek do eyelinera KOZŁOWSKI EB504 1

Świetny, precyzyjny pędzelek. Jest dość miękki, więc podejrzewam, że może się z czasem rozczapierzyć.... 



Ta gąbeczka to moja rewolucja w pielęgnacji. Cena jak za gąbkę zaporowa jednak myślę, że warto przetestować. Są różne wersje ta jest do cery tłustej i problematycznej choć takowej nie mam, ale wspomaga oczyszczanie twarzy z zaskórników. Zawiera węgiel aktywny i minerały. Czy to działa? Ciężko jednoznacznie ocenić, bo używam różnych produktów jak i zmieniłam trochę pielęgnacje czyli myję twarz najpierw olejkiem, a później mydłem z siarką lub antybakteryjnym przy pomocy właśnie tej gąbki. Jaką ma trwałość pewnie zależy od szanowania, jednak myślę że jest bardziej trwała niż zwykłe gąbki.


* Spray do stóp EVREE 'Footcare Deorepair'

Świetne rozwiązanie dla tych co nie lubią balsamować stóp czy cokolwiek z nimi robić. Spray szybki w użyciu, zmiękcza i nawilża stopy. Co do wchłaniania to zależy ile zaaplikujemy, ale na pewno szybciej niż balsam.Polecam! Dostępny w Rossmannach.   


* Matowa pomadka w płynie LOVELY 'Extra Lasting' nr 1

Piękny kolor, bardzo trwała pomadka i tania! Czego chcieć więcej. :) Oczywiście może wysuszać, ale warta przetestowania. Czaiłam się na nią, ale zawsze była wykupiona. 



Uwielbiam! Lekkie pomadki pół-transparentne idealne na lato z filtrem spf 25. Moim zdaniem całkiem trwałe, ale do pierwszego posiłku. Masełkowate, fajnie nawilżają, łatwo i przyjemnie się nakładają. Ja jestem zachwycona. I na pewno na jednej się nie skończy. Kolorów jest 32, ale niektóre dość zbliżone do siebie kolorystycznie, więc ciężko się zdecydować. Opakowanie również bardzo mi się podoba.


* Korektor CATRICE 'Liquid Camouflage' 010 Porcellain 

Skusiłam się na ten korektor, jest całkiem ok choć jest dość wodnisty, ale w miarę daje radę. Słyszałam, że ciemnieje, sam w sobie nie jest bardzo jasny. I faktycznie oksyduje, ale nie jest to jakiś dramatyczny efekt zależy od karnacji. Nie powiedziałabym ze to kamuflaż, jakoś bardzo nie zastyga. Myślę, że jest idealny do cieni pod oczami. Jedyne co mi się nie podoba to zapach, bardzo intensywny. Niepotrzebnie jest perfumowany.



Nie mam bezpośredniego dostępu do drogerii Natura, ale bez problemu można zrobić zakupy przez internet. Kupiłam tak właśnie poręczną paletkę Kobo za chyba 7 zł w promocji. :D To śmieszne pieniądze, a paletka sama w sobie bardzo ładna i dobrej jakości. Zdecydowanie polecam!

145, 117, 139, 205, 208, 127 

854, 845, 842, 861, 810

Oczywiście głównym powodem zakupów w Naturze były cienie Kobo. Świetne dobrze napigmentowane cienie, a do tego tanie! Inglot szału nie robi. Jedyny minus to nieadekwatne kolory na stronie i ogólnie jej obsługa i zakupy. Nie wszystko się pokazuje przy włączonych filtrach, do tego dodają się z automatu jakieś inne produkty do koszyka, nie chcą się usunąć, znikają właściwe przy dłuższej chwili no tragedia można ocipieć, ale jakoś się udało. Z cieni jestem zadowolona bardzo.

Moim odkryciem są cienie Hean! Nie spodziewałam się tak dobrej jakości i ceny całkiem w porządku. Cienie piękne ciężko się zdecydować. Zakupione również online. Zakupy bez problemu. Ogromnym plusem są świetnie wykonane swatch'e, dzięki którym łatwiej wybrać kolory. Rzadko to się zdarza. Inglot kuleje i z wyborem kolorów na stronie i z ich rzeczywistym kolorem, jak i z ceną. Polecam Wam cienie Hean! :)  


* Wysuszacz lakieru ESSENCE  'Express Dry Drops'

Fajny produkt, który faktycznie przyśpiesza wysychanie lakieru, choć słyszałam, że zależy od właśnie lakieru. Łatwa aplikacja, jednak ma dość tłustawą konsystencję, więc ręce trzeba umyć. Tak czy inaczej dobry patent. :)


* Żele pod prysznic ISANA 'Keep Cool' 'Summer Feelings' 
Fajne opakowania, cudne owocowe, letnie zapachy! <3 Szkoda tylko, że krótkotrwałe. Jak to Isana tanie jak barszcz dostępne w Rossmannie.


To wszystko póki co! Do następnego! ;*