środa, 21 stycznia 2015

Outfit 21.01.15: Grey Long Cardigan

Hej Kochani! W dzisiejszym poście outfit. Bohaterem stylizacji jest szary, długi kardigan, który przedstawiałam w ostatnim bodajże Haul'u. Dziś wersja na człowieku. ;)

 
* kardigan - Sheinside
* sweter - Orsay 
* jeansy - H&M
* botki - Even&Odd
* naszyjniki - ebay

niedziela, 18 stycznia 2015

Nails: WIBO Wow Glamour Sand nr 3

Hej! Dzisiaj paznokciowo. Bez wzorków, ale za to efektownie! Już wstępnie pisałam o tej serii lakierów Wibo w Haul'u. I dziś pora na mojego swatch'a. Lakier przepiękny, kolor ciekawy, bo nie da się go jednoznacznie określić. W buteleczce wygląda na brązowy, na paznokciach bardziej fioletowy, posiada fioletowo-różowe i złote drobinki. Zdecydowanie mój ulubieniec!
Na zdjęciach wychodzi różnie w zależności od światła.  

 



wtorek, 13 stycznia 2015

Haul

Hej Kochani! Dziś po raz kolejny przychodzę do Was z Haulem czyli moimi nowościami. Całkiem ich sporo, trochę ubrań (- niektóre z mojej Wish Listy :D) gadżetów, kosmetyków no i jedna para butów.

Płaszczyk ze skórzanymi wstawkami Sheinside.
Jest świetny! W prawdzie nadaje się raczej na jesień czy wczesną wiosnę niż zimę, ale to nieważne. Czaiłam się co rusz jak wąż w pomidorach na ten z Mango, ale cena jednak mocno mnie odstraszała... Tak czy inaczej mam ten i jestem zadowolona, bo nie dość, że podobny to i o wiele tańszy. :) Posada dodatkowo futerko przy kołnierzu - też jest w porządku (możecie zobaczyć na stronie), ale fajnie, że jest możliwość odpięcia.

Sweterek Fluffy Sheinside
Genialny sweterek ciepły, bardzo miły w dotyku i całkiem dobrej jakości. Uwielbiam!

Cekinowa, pasteloworóżowa sukienka maxi Sheinside
Prześliczna sukienka maxi. Bardzo mi się podoba. Jest troszkę na mnie za długa, ale da się to zmienić i potrzebuje zdecydowanie rozcięcia. Poza tym cekiny mogą trochę drażnić skóre na ramionach, ale zobaczymy. Tak czy inaczej sukienka jest świetna. I tylko czeka na wyjątkową okazję. :)
 Długi szary kardigan Sheinside
Od dawna marzył mi się taki długi sweter, szukałam odpowiedniego, ale jakoś ciężko było mi znaleźć swój ideał. Zdecydowałam się na jeden z Sheinside, choć do końca ideałem nie jest, ale powiedzmy mocno zbliżony. Ogólnie bardzo fajny, ciepły i świetnej jakości. Wolałabym jednak by był troszkę krótszy. A co głownie mi się nie podoba to kaptur idea ok, ale okropnie wygląda z tyłu - kaptura nie przypomina... ale znalazłam sposób.. po prostu będę go chowała do środka.
 

Szalik Pepitka Sheinside
Fajny, długi, ciepły szal, który można nosić na rożne sposoby nawet jako narzutka. Początkowo miał jakiś dziwny zapach, ale całe szczęście wywietrzył się.

Torebka 
Kupiona -> tutaj Niestety już niedostępna. Całkiem fajna torba, choć jakość niestety typowo chińska, więc długo nie pożyje. Tak czy inaczej spodobał mi się jej design i możliwość noszenia w ręku lub na ramieniu.
.

Buty Reebok Rhythm City Mid
To chyba najbardziej spontaniczny zakup jaki zrobiłam kiedykolwiek, a do tego mega trafny. W ogóle nie planowałam zakupu sportowych butów i do tego Reeboka - raczej od paru lat jestem fanką firmy Nike. Na te buty trafiłam całkiem przypadkiem! Bardzo mi się spodobały, więc jakoś bez namysłu kupiłam. Są świetne! Troszkę rozmiarówkę mają dziwną bo kupiłam 37,5 (24 cm moja standardowa wkładka), a jednak okazuje się ze z powodzeniem mogły być mniejsze o pół cm, chyba że źle wymierzyli wkładkę. Tak czy inaczej grubszy skarpecior i daje radę plus trochę się walczy przy ściąganiu jeśli się mocno ściśnie, ale nieważne. Buty są super, a jeśli wytrzymają tak jak buty Nike 10 lat i więcej to chyba przekonam się do tej firmy. :) Ja kupiłam swoje przez Allegro, szukajcie też w sklepach firmowych.  

Tusz do rzęs L'OREAL 'Volume Million Lashes So Couture'
Tusz do przetestowania, bardzo jestem ciekawa, posiada sylikonową szczoteczkę, czyli taką jaką lubię. :) Kupiłam przez internet - znacznie taniej niż stacjonarnie.
MAYBELLINE  Stylish Smokes '02Q Natural Smokes'
Mały kompakcik uniwersalnych cieni. Brakowało mi w swojej kolekcji jakiegoś poręcznego opakowania. I z ciekawością przetestuję ich jakość.W Rossmannach niedostępny z tego co zauważyłam, kupiony przez internet.

Zalotka ELITE MODEL'S FASHION
Szczerze powiedziawszy pierwsza moja zalotka hah. Nie wiem czy się sprawdzi, zobaczymy, jakoś specjalnie nigdy nie czułam potrzeby korzystania z tego ginekologicznego przyrządu (jak to chłopaki w akademiku mówili :D), wolałam dobry podkręcający tusz i było ok. Zobaczymy czy da lepsze efekty. Kupiona w Rossmannie, cena ok 15 zł. 

Rękawica z wypustkami do masażu na sucho i mokro.
To ciekawy gadżet. :)  Zaczynam być fanką jakiegokolwiek masażu ciała i twarzy również sugerując się specyficzną  pielęgnacją kultywowaną w Japonii i innych krajach azjatyckich. I co my tu mamy na opakowaniu: pomaga zwalczyć celulitis, uelastycznia, ujędrnia, poprawia cyrkulację krwi, wzmaga absorpcję kosmetyków, działą rozluźniająco usuwa skutki zmęczenia i stresu. Ciekawe. :) Myślę ze warto mieć jakieś fajne gadżety do masażu, jakby nie było dobry masaż ma same pozytywy! Wpadłam też na inny pomysł wykorzystania tej rękawicy - czyli czyszczenie dzięki niej pędzli. :D Jeszcze jej nie używałam, więc nie mogę nic powiedzieć. Oprócz tego, że z jednej strony ma wpustki w formie igiełek z drugiej zaś jakby stożków. Kupiona w Rossmannie,  cena ok 13 zł.   
  
Tangle Teezer
Hit po prostu wszech czasów. Szczerze nie mam jakiś specjalnych problemów z włosami w tym temacie, poza czasem wypadaniem i wiadomo po umyciu ciężko rozczesać zwłaszcza bez aplikacji odżywki.  Ale skoro to taki hit i faktycznie bezproblemowo rozczesuje nie wyrywając przy tym włosów to się skusiłam, bo i tak potrzebowałam już nowej szczotki. Także chyba wszyscy mają, mam więc i ja. :P

Ufff... to na tyle, sie rozpisałam... ale post tego wymagał. Piszcie jeśli coś posiadacie i jakie są Wasze opinie lub może wpis zainspirował Was do zakupu jakiejś rzeczy. Hm? ;)

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Outfits of 2014

Hej Kochani! :) Wróciłam z sylwestrowego wyjazdu w góry i od razu zabrałam się za wpis. Dziś post już dość standardowy czyli przegląd wszystkich moich stylizacji ubiegłego roku. I jak zwykle bardzo ciekawi mnie, które z nich najbardziej Wam się podobają! ;) Piszcie! :)  





poniedziałek, 22 grudnia 2014

Nails: Christmas Nails

Hej Kochani! Dziś tematycznie jako, że zbliżają się święta to przedstawiam moją propozycję świątecznych pazurków. :) :D



Użyte lakiery

Przy okazji życzę Wam zdrowych, radosnych, spokojnych, ciepłych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia, mnóstwo prezentów pod choinką oraz spełnienia wszystkich marzeń w nadchodzącym Nowym Roku. ;) :*
I z tego miejsca chcę poinformować, że na blogu nie będzie mnie do 4.01.2015. Jak wiadomo święta, święta, a później na okres sylwestrowy wyjeżdżam w góry. :) Także trzymajcie się ciepło, a nowy wpis już w nowym roku. Buźka! ;)

***
Jak macie ochotę zapraszam do śledzenia mnie na instagramie, tam coś może w międzyczasie się pojawi.:)

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Haul

Hej Kochani! W dzisiejszym poście krótki haul zakupowy - głównie kosmetyki i książki. :)

*Lakiery WIBO Glamour Sand 
nr 1 i 3
Z mojej Wish Listy :) Przepiękne lakiery, uwielbiam je! Piękne kolory! <3 Wcześniej był w innych buteleczkach teraz zmienili na takie (chyba wszystkie). Muszę przyznać, że o wiele ładniej wyglądają niż te poprzednie aczkolwiek jak dla mnie okrągłe zakrętki lepiej się trzyma przy malowaniu. Wracając... kolory są dość niespecyficzne zwłaszcza 3 - w opakowaniu wygląda na brązowy, na paznokciach bardziel fioletowy, posiada fioletowe i złote drobinki (swatch); 1 - to ciemnozielony z niebieskimi drobinkami które mienią się też na fioletowawy kolor (swatch). Piękne są! :) 

 *NYX Powder Blush Taupe
*NYX HD Concealer CW02 Fair
*MISS SPORTY Studio Lash Instant Volume
*NYX Taupe - to róż o dość nietypowym odcieniu, ja używam go do konturowania. Idealny dla osób z jasną karnacją. Ja stosuję go właśnie teraz w okresie zimy, gdy cerę mam jaśniejszą niż okresie letnim.
*Korektor NYXa chyba mój najlepszy korektor dotychczas, ładnie kryje i rozświetla - używam głównie pod oczy, nie wysusza aż tak skóry jak Collection 2000 Lasting Perfection.
*Tusz - chciałam spróbować czegoś nowego - ten całkiem fajny ładnie pogrubia rzęsy, choć póki co jak to nowy tusz jest za rzadki. Szczoteczka silikonowa, mogłaby być wygięta, bo tak słabo podkręca rzęsy, no chyba że ktoś używa zalotki.  

*NEUTROGENA Hand Krem
Chciałam jakiś dobry krem do rąk na zimę, ochraniający i mocno nawilżający. Moje ręce w tym okresie baaardzo cierpią :-S Zdecydowałam się na ten z Neutrogeny, podobno dobry choć nie wiem czy akurat ta seria. Jak ktoś ma niech napisze co sądzi na jego temat! :) Konsystencję ma bardziej maściową. Zobaczymy jak sie sprawdzi przy dłuższym stosowaniu.

Książki
*JULITA BATOR 'Zamień chemię na jedzenie' 
Jeśli chodzi o żywność często zapominamy by spojrzeć chociaż czasem na etykietę i zobaczyć co tak na prawdę się spożywa. Zawsze mnie interesowały tego typu sprawy choć wiadomo nie zawsze sie patrzy na etykiety tylko wrzuca co popadnie od koszyka oby szybko załatwić sprawę.  Choć od chemii się nie ucieknie warto ograniczyć lub w ogóle wyłączyć z diety pewne substancje które, są zbędne i na dodatek szkodliwe! Warto poczytać o tym, bo czasem sami nieświadomie tworzymy pewne reakcje, które nie do końca służą naszemu organizmowi. Jedną z ciekawszych pozycji jest ta właśnie książka - nieczytana jeszcze, przeglądana, ale sądzę, że warto mieć takową w swojej biblioteczce  - mnóstwo ciekawych informacji i zdrowych przepisów.

*KERI SMITH 'Zniszcz ten dziennik'
Ta 'książka' jest światowym bestsellerem! I wcale się nie dziwię! :) Polecam i uważam, że każdy powinien posiadać ten dziennik. Świetna sprawa w rozwijaniu swojej kreatywności! :) Posiadam ją już od jakiegoś czasu i zaczęłam już wypełniać zadania, może którąś kartką pochwalę się na insta. ;)

*MAGDALENA KANONIAK 'Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!' 
Baaardzo długo czekałam na tę książkę, jeszcze wtedy gdy Radzka (modowa youtuberka) prawdopodobnie jeszcze o tym w ogóle nie myślała! :) Bardzo się cieszę, że postanowiła wydać książkę i że jestem posiadaczką owej pozycji. :D Jeszcze jej nie czytałam, bo nie mam za bardzo ostatnio czasu, ale chyba będzie pierwszą, którą wezmę w obroty. :] Książka przepięknie wykonana, przeglądając widzę, że jest mnóstwo ciekawych i przydatnych informacji na temat mody, typów sylwetki, doboru odpowiednich dla nich stylizacji i wiele innych. Zdecydowanie mogę polecić nawet bez czytania, zwłaszcza osobom, które Radzi nie znają z YT. Polecam też zajrzeć na jej you tube'owy kanał. :) Ja ją uwielbiam za jej wiedzę i sposób wypowiadania mogę słuchać godzinami i czekam również na spotkanie autorskie, mam nadzieję, że zawita na lubelskie. :)     

To by było póki co na tyle, trzymajcie się ciepło! :) ;*

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wish List: Dear Santa...

Hej Kochani! Wybaczcie moją nieobecność, niestety nie daje rady zająć sie wszystkim i stąd ta chaotyczność. Najwięcej czasu schodzi na tworzeniu postów tutaj, dlatego ostatnimi czasy taki deficyt, ale jak tylko będę miała troszkę więcej czasu podreperuję systematyczność.
A tymczasem nowy szybki post, który jest 'Wish Listą', a że święta za pasem, więc drogi św. Mikołaju...  :D

 

Krótki opis... 
I rząd: Bardzo podobają mi się długie, w tym roku bardzo modne, swetry, uwielbiam! <3 Jak i również włochate sweterki. :) Te pochodzą z Sheinside. I szczerze mówiąc już je zamówiłam i czekam na przesyłkę, tylko coś strasznie długo idzie..:-S mam nadzieje, że będę je miała przed świętami...chociaż patrząc na status marnie to widzę. Eh. Od dawna szukam fajnego płaszcza spodobał mi się ten z Mango typu biker, choć cena jednak nie zachęca do zakupu. 
II rząd: Torba pochodzi ze strony dresslink.com, fajnie się prezentuje jednak z jakością może być różnie.. Choć kolor burgundowy (choć ten ze zdjęcia podchodzi pod fiolet) nie jest już takim hitem jak w zeszłym roku to mi marzy się taki właśnie komin. :) Podobają mi się również tego typu naszyjniki, które potrafią świetnie ożywić zwykłą bluzkę czy sweter. 
III rząd: Ciemnoczerwona szminka to chyba niezbędnik co do jesienno-zimowej pory. Ta z kolażu to Revlon Colorburst 'Plum'. Jednak z tą czerwienią trzeba uważać. Jeśli nie ma się lśniąco-białych zębów należy szukać zimnych odcieni czerwieni (z niebieskim pigmentem), ciepłe odcienie tylko podbijają żółty odcień zębów. Lakiery Wibo - ostatnio bardzo uwielbiam! Moim kolejnym zakupem lakierowym na pewno będą te z serii Glamour Sand! Są przepiękne! Na zdjęciu nr 1 i 3.  I ostatnia rzecz czyli naszyjniki typu 'coin'. Zwykłe, proste, mogłoby się powiedzieć nic specjalnego, ale jak dla mnie są świetne, zwłaszcza złote. :)

A jaka jest wasza lista lub coś co chciałybyście dostać na święta? :)

wtorek, 4 listopada 2014

Outfit o4.11.14

Hej Kochani! W dzisiejszym poście stylizacja. Jak zwykle prosta,wygodna z rzeczami ostatnio zakupionymi.


* kurtka - Allegro
* koszula, komin - Sinsay
* jeansy - H&M
* buty - elilu

piątek, 31 października 2014

Nails: Halloween - Blood splatter

Hej Kochani dziś post paznokciowy, który można podpiąć również pod dzisiejszy Halloween. Motywem jest krew jako 'blood splatter'. Jednym słowem czy raczej dwoma całkiem 'brudna robota' dosłownie i w przenośni. :) Przyznam, że kryminalistyka jest dość interesująca. Ostatnio natknęłam się na opracowanie, z którego wynika, że jeśli chodzi o plamy krwi można z nich wyczytać dość sporo informacji o np. morderstwie (parametry czasu, odległość od powierzchni, użyte narzędzia i inne). To tak na marginesie heh.

Przechodząc do paznokci. Pewnie wiele z Was wie lub też nie to z chęcią oświecę :) o metodzie zwanej 'Splatter nails' nie wiem jak się nazywa po polsku. Ogólnie jest bardzo prosta, a efekt bardzo interesujący! Jedynym minusem jest ta wcześniej wspomniana 'brudna robota' informująca o tym, że można się po prostu wymazać.
Co potrzebujemy?
Na pewno lakieru co ważne w miarę rzadkiego i słomki! :) Zanurzamy słomkę w lakierze i energicznie dmuchamy. Używając gęstego lakieru praktycznie jest to niewykonalne, a jeśli już to powstają grube, lakierowe krople na paznokciach, więc nadają się do niczego innego jak do zmycia. Jeśli nie macie rzadszego lakieru można albo go rozcieńczyć zmywaczem, a jeśli nie chcemy bezpośrednio to można użyć np. jakiejś nakrętki i w niej lakier rozcieńczyć - ja tak zrobiłam. ;) Coby się mocno nie wybrudzić polecam ochronić skórę wokół paznokci np taśmą samoklejącą. Tutaj macie w rysunkowy tutorial -> klik
A oto moje dzieło. :)



Użyłam:

wtorek, 28 października 2014

Haul

Hej Kochani! Dzisiaj post zakupowy. Trochę przede wszystkim ubrań, ale nie tylko, tak więc przechodząc do konkretów...



Kremowy sweter 
Sweter kupiony na stronie Sheinside, te same są również na Choies, ale tu znacznie taniej! Ma trochę za krótkie rękawy, ale tak ogólnie bardzo fajny i ładnie wykonany. Link do strony zakupionego swetra w nazwie. 


Czarna marynarka z podszewką w paski
Marynarka zakupiona również na stronie Sheinside. Ogólnie całkiem ok jest choć znowu rękawy ma za krótkie i dość krótka, myślałam ze jest dłuższa, ale to zdjęcie na stronie daje mylne wyobrażenie, wymiary się mniej więcej zgadzają.
 

Pikowana granatowa kurtka
Śliczna kurtka, bardzo mi się podoba tylko kupiłam Ske ale okazała się za mała! :( Zdjęcie przejaśnione, dokładnie możecie zobaczyć na stronie jak wygląda. Jakby któraś z was chciała kupić z chęcią sprzedam! I kupię sobie większy rozmiar, bo jednak zwrot sporo kosztuje zachodu i jeśli o kasę chodzi. Jak ktoś nosi rozmiar mała S czy XS to będzie dobra.
 

Czerwona koszula w kratę SINSAY
Wreszcie udało mi się kupić idealną tego typu koszulę! Jest świetna, zakupiona na stronie Sinsay Ja kupiłam rozmiar M, bo niestety S już nie ma, ale jest całkiem dobra.

Szary komin SINSAY
Również z Sinsay (klik), całkiem fajny odp grubość i długość takiego szukałam. :)

Workery
Czarne, ocieplane. Zakup fajnych workerów chodził mi już po głowie dłuuugo, ale a to się zastanawiałam czy kupić, a jak szukałam to nie było takich które by mi odpowiadały. Znalazłam te. Pochodzą ze sklepu elilu.pl Niestety w tym sklepie rzadko można trafić na swój rozmiar, ale te buty (ten model) są również dostępne na Allegro trzeba poszukać. :) 
To moje pierwsze tego typu buty, jakoś czułam że to nie mój styl, aczkolwiek gusta się zmieniają i pod wpływem różnych modowych inspiracji jak również heh filmu Miasto 44 (który gorąco Wam polecam obejrzeć!!!) zdecydowałam się na zakup.

Lakiery WIBO
1 Coat Manicure nr 19
Glamour Satin nr 4
Nudziak taki sobie, słabo się trzyma na paznokciach ale ogolnie ok, jednak 2 warstwy to minimum. Fioletowy jest przepiękny daje na paznokciach efekt satynowy, pięknie się mieni na zielonkawo w buteleczce jednak ten efekt prawie, że zanika na paznokciach, ale tak czy inaczej uwielbiam! Pokazywałam ostatnio jak wygląda na paznokciach na insta (klik).

Tabletki BELISSA Hydro
Tabletki przeznaczone dla osób o suchej skórze, które pomagają utrzymać jędrność i elastyczność skóry. Kupiłam je z myślą o zimie, jednak przez cały rok myślę, że będzie to mój niezbędnik, ale zobaczymy jakie będą efekty! Początkowo myślałam że będą to kapsułki jednak niestety są to tabletki. Dlaczego niestety? Bo od razu zniechęcił mnie składnik substancji wypełniającej na pierwszym miejscu, ale później nie jest źle! Co mamy potem: wyciąg ze skrzypu, spirulinę, hydrolizat białek kolagenowych, witamina C, E, beta-karoten, dalej niekoniecznie potrzebne składniki, ale całe szczęście jest ich najmniej. Najciekawszy element składu to kolagen. Bardzo jestem ciekawa efektów.

To póki co wszystko! :) Do następnego! :)