środa, 24 sierpnia 2016

Haul Kosmetyczny

Hej! Troszkę nazbierało mi się znów nowości kosmetycznych, więc postanowiłam Wam je pokazać, a wiem że lubicie takie posty, a ja lubię również je tworzyć. Bez zbędnej gadaniny przechodzę do konkretów. :)


Piękny, mocny, słodki owocowo-kwiatowy zapach, niby kojarzy się z latem jednak dla mnie jako letnie perfumy za ciężki, z chęcią będę używać w zimie czy na wiosnę. Urzekła mnie piękna buteleczka i ten pomponik. :) Perfumy dostępne w Douglasie.  Ja mam wersję 30 ml i moim zdaniem to najlepsza pojemność dla perfum.


* Żel GINVERA 'Marvel White Zero Blackhead Marvel Gel'

Słynny żel do oczyszczania z zaskórników. Trochę go już stosuję, ale póki co ciężko cokolwiek powiedzieć, na pewno ładnie wygładza, peelinguje skórę choć nie ma jakiś drobinek. Stosuję go tylko na nos i brodę. 

* Pędzelek do eyelinera KOZŁOWSKI EB504 1

Świetny, precyzyjny pędzelek. Jest dość miękki, więc podejrzewam, że może się z czasem rozczapierzyć.... 



Ta gąbeczka to moja rewolucja w pielęgnacji. Cena jak za gąbkę zaporowa jednak myślę, że warto przetestować. Są różne wersje ta jest do cery tłustej i problematycznej choć takowej nie mam, ale wspomaga oczyszczanie twarzy z zaskórników. Zawiera węgiel aktywny i minerały. Czy to działa? Ciężko jednoznacznie ocenić, bo używam różnych produktów jak i zmieniłam trochę pielęgnacje czyli myję twarz najpierw olejkiem, a później mydłem z siarką lub antybakteryjnym przy pomocy właśnie tej gąbki. Jaką ma trwałość pewnie zależy od szanowania, jednak myślę że jest bardziej trwała niż zwykłe gąbki.


* Spray do stóp EVREE 'Footcare Deorepair'

Świetne rozwiązanie dla tych co nie lubią balsamować stóp czy cokolwiek z nimi robić. Spray szybki w użyciu, zmiękcza i nawilża stopy. Co do wchłaniania to zależy ile zaaplikujemy, ale na pewno szybciej niż balsam.Polecam! Dostępny w Rossmannach.   


* Matowa pomadka w płynie LOVELY 'Extra Lasting' nr 1

Piękny kolor, bardzo trwała pomadka i tania! Czego chcieć więcej. :) Oczywiście może wysuszać, ale warta przetestowania. Czaiłam się na nią, ale zawsze była wykupiona. 



Uwielbiam! Lekkie pomadki pół-transparentne idealne na lato z filtrem spf 25. Moim zdaniem całkiem trwałe, ale do pierwszego posiłku. Masełkowate, fajnie nawilżają, łatwo i przyjemnie się nakładają. Ja jestem zachwycona. I na pewno na jednej się nie skończy. Kolorów jest 32, ale niektóre dość zbliżone do siebie kolorystycznie, więc ciężko się zdecydować. Opakowanie również bardzo mi się podoba.


* Korektor CATRICE 'Liquid Camouflage' 010 Porcellain 

Skusiłam się na ten korektor, jest całkiem ok choć jest dość wodnisty, ale w miarę daje radę. Słyszałam, że ciemnieje, sam w sobie nie jest bardzo jasny. I faktycznie oksyduje, ale nie jest to jakiś dramatyczny efekt zależy od karnacji. Nie powiedziałabym ze to kamuflaż, jakoś bardzo nie zastyga. Myślę, że jest idealny do cieni pod oczami. Jedyne co mi się nie podoba to zapach, bardzo intensywny. Niepotrzebnie jest perfumowany.



Nie mam bezpośredniego dostępu do drogerii Natura, ale bez problemu można zrobić zakupy przez internet. Kupiłam tak właśnie poręczną paletkę Kobo za chyba 7 zł w promocji. :D To śmieszne pieniądze, a paletka sama w sobie bardzo ładna i dobrej jakości. Zdecydowanie polecam!

145, 117, 139, 205, 208, 127 

854, 845, 842, 861, 810

Oczywiście głównym powodem zakupów w Naturze były cienie Kobo. Świetne dobrze napigmentowane cienie, a do tego tanie! Inglot szału nie robi. Jedyny minus to nieadekwatne kolory na stronie i ogólnie jej obsługa i zakupy. Nie wszystko się pokazuje przy włączonych filtrach, do tego dodają się z automatu jakieś inne produkty do koszyka, nie chcą się usunąć, znikają właściwe przy dłuższej chwili no tragedia można ocipieć, ale jakoś się udało. Z cieni jestem zadowolona bardzo.

Moim odkryciem są cienie Hean! Nie spodziewałam się tak dobrej jakości i ceny całkiem w porządku. Cienie piękne ciężko się zdecydować. Zakupione również online. Zakupy bez problemu. Ogromnym plusem są świetnie wykonane swatch'e, dzięki którym łatwiej wybrać kolory. Rzadko to się zdarza. Inglot kuleje i z wyborem kolorów na stronie i z ich rzeczywistym kolorem, jak i z ceną. Polecam Wam cienie Hean! :)  


* Wysuszacz lakieru ESSENCE  'Express Dry Drops'

Fajny produkt, który faktycznie przyśpiesza wysychanie lakieru, choć słyszałam, że zależy od właśnie lakieru. Łatwa aplikacja, jednak ma dość tłustawą konsystencję, więc ręce trzeba umyć. Tak czy inaczej dobry patent. :)


* Żele pod prysznic ISANA 'Keep Cool' 'Summer Feelings' 
Fajne opakowania, cudne owocowe, letnie zapachy! <3 Szkoda tylko, że krótkotrwałe. Jak to Isana tanie jak barszcz dostępne w Rossmannie.


To wszystko póki co! Do następnego! ;*

piątek, 5 sierpnia 2016

Nails: Breakfast In Bed

Hej! Znów coś ciężko znaleźć czas na blogowanie, wybaczcie, ale staram się jeżeli jeszcze ktokolwiek śledzi mojego bloga. ;) Dziś chce Wam pokazać mój ulubiony w tym letnim sezonie lakier do paznokci. <3 Wiem, że dużo dziewczyn przerzuciło się na hybrydy. Jednak ja pozostaje póki co wierna zwykłym lakierom. Mi osobiście nie podoba się efekt, który dają hybrydy od razu można poznać i do tego te okropne odrosty jak się czasem widzi. Nie. To nie dla mnie. Ja wolę zmienić lakier co 3-4 dni bez skrobania i męczenia płytki, ale przecież ja nie o tym. ;)
Królem tego lata dla mnie jest lakier Rimmel'a 60 Seconds Super Shine 'Breakfast In Bed'. Przepiękny miętowy kolor, na zdjęciu wyszedł bardziej niebieski, ale jest to typowa mięta. Uwielbiam i za kolor, i za trwałość, i za łatwość w nakładaniu, 1-2 warstwy wystarczą, i za to, że szybko schnie. Polecam ten lakier jak i całą serię. 8 ml idealna pojemność do zużycia.

poniedziałek, 11 lipca 2016

Haul

Hej! W dzisiejszym poście przedstawię Wam kilka nowości trochę ubraniowych, trochę kosmetycznych i pierwsze wrażenia. ;)

* Paletka cieni MAYBELLINE 'The Nudes'
* Kredka do oczu Perfect Stay ASTOR

Na tą paletkę czekałam bardzo długo aż w końcu w Polsce się pojawi. I jest, więc od razu kupiłam! Wygląda pięknie, ale niestety osobiście się zawiodłam. Choć kolorki bardzo przypadają mi do gustu, są przemyślane to jednak ich pigmentacja pozostawia wiele do życzenia. :/ Totalnie nie jest wart tych 50 zł. Ja kupiłam ją w którymś sklepie internetowym za 30 zł. ;) I jeśli chcecie ją przetestować, to polecam kupować właśnie w necie, ewentualnie w Rossmannie, ale tylko na promocji.

Kredka fajna miękka, ale jak się ją zostawi bez zatyczki to robi się strasznie twarda. Niestety z nazwą się nie zgodzę ani długotrwała, ani wodoodporna nie jest, na pewno nie jeśli chodzi o linię wodną. Jeśli znacie jakąś  dobrą trwałą kredkę będę wdzięczna za info. :)


Lakiery do paznokci RIMMEL
*  Rita Ora: 408 'Peachella'
 * 60 Seconds Super Shine: 873 'Breakfast In Bed'

Piękne pastelowe kolorki idealne na lato. Polecam! :) 

* Krem pod oczy EVELINE 'Collagen Booster Lixury Lift'
* Fixer Mist BIELENDA Mgiełka utrwalająca makijaż


* GARNIER Szampon do włosów Ultra Doux Cytryna i Biała Glinka
* BIELENDA Slim Cellu Corrector Serum Chłodzące Spirulina 

Szampon świetnie sobie radzi z przetłuszczającymi włosami. To serum antycellulitowe jest świetne zwłaszcza na upały, fajnie chłodzi. Jeśli chodzi o efekt to nie oczekujmy cudów, ale osobiście uważam że wraz z wiekiem lepiej używać tych balsamów do ciała ujędrniających skórę. Cellulit to niestety sprawa hormonalna można podziękować naszym estrogenom... także nie ma możliwości zlikwidowania go. Możemy tylko sprawić by stał się mniej widoczny dzięki ćwiczeniom wspomagając się preparatami antycellulitowymi. 


Półprodukty kosmetyczne:  
* Naturalny emulgator z oliwy 
* Hydrolat z zielonej herbaty
* Ekstrakt z jabłka
* Olejek eteryczny eukaliptusowy

Mam w planach przetestować serum z witaminą C właśnie z tym ekstraktem. Bardzo jestem ciekawa efektów.
Olejek eukaliptusowy polecam dla osób borykającymi się z bólem zatok. Do inhalacji lub do dyfuzorów. Mi pomaga. Oczyszcza również powietrze w pomieszczeniach.


* Maska Algowa Peel Off Nawilżająca i Rewitalizująca 
* Peeling Enzymatyczny z owoców tropikalnych 
* Glukonolakton
* Guma ksantanowa

Glukonolakton jest jednym z moich ulubionych substancji, zawsze tworzę z niego toniki najczęściej gdy potrzebuję peelingu. W sposób niewidoczny wygładza skórę i pozbywa się martwego naskórka.
Guma ksantanowa jest świetną substancją gdy chcemy stworzyć żel, zamiast wodnych roztworów szybciej się wchłania i rozprowadza po skórze.



OPALESCENCE Żel do wybielania zębów 20%

Szukałam od dawna jakiegoś skutecznego preparatu wybielającego zęby. Po nieudanym zakupie nowej Białej Perły co w ogóle nie dało żadnego rezultatu (ta nowa wersja to jakaś pomyłka) zdecydowałam się na Opalescence. Zaczełam stosować i trzymałam codziennie godzinę, choć chyba trzeba dłużej. Pojawiła się nadwrażliwość, więc na razie odstawiłam, ale przymierzam się znów zacząć kurację. Być może skrócę czas po prostu. Na efekty pewnie trzeba poczekać. Ja kupiłam na Allegro 4 strzykawki 20% i używam starych nakładek z zestawu Białej Perły. Nie wiem czy są w zestawie, tutaj nie było. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia, którymi chciałby się podzielić będę wdzięczna za wszelkie informacje. :)



Tą bluzkę mogliście już zobaczyć na człowieku w poście -> klik Uwielbiam! Długo szukałam idealnego dla mnie topu z wiązaniem, bez zbędnego dekoltu a i tak prezentuje się bardzo fajnie. Zdecydowanie polecam. :)



Jeden z moich najlepszych zakupów ostatnimi czasy. Bluzeczka jest przepiękna! <3 Świetnie leży i wygląda bardzo wyjątkowo. I jak patrzę nic dziwnego, że w sklepie on line jest wyprzedana. Warto jednak sprawdzać, bo lubią się pojawiać z powrotem rzeczy ;) lub szukać stacjonarnie. Polecam! :)  



Również śliczna bluzka, troszkę z grubszego materiału nie jest to mgiełka. Bardzo fajnie leży. Czaiłam się długo na tego typu bluzkę.  



Pierścionki są w różnych rozmiarach 3 zwykłe 3 na środek palca bardzo ładnie wykonane. 


To by było na tyle. Do następnego! ;*

poniedziałek, 4 lipca 2016

Outfit o4.o7.16

Hej Kochani, w dzisiejszym poście kolejna prosta stylizacja tym razem z dziurawymi jeansami. :)


koszula/shirt - MANGO | jeansy/jeans - ALLEGRO | szpilki/heels - ELILU.PL | naszyjnik/necklace - H&M

środa, 8 czerwca 2016

Outfit o8.o6.16: Lace Up

Hej Kochani! Dziś stylizacja z moim jednym z ulubionych trendów tego sezonu, a mianowicie 'lace up' czyli wszelkiego rodzaju wiązania. Długo szukałam takiej bluzki, która by mi odpowiadała. W końcu znalazłam. :) I właśnie uświadomiłam sobie, że zapomniałam o niej w poście zakupowym, eh ale nic, może w następnym. Tak czy inaczej wiązania na butach i bluzce robią całą stylizację, gdzie bez nich z pewnością byłaby nudna.:P




 marynarka/blazer - MOSQUITO | bluzka/top - SHEIN | spodnie/pants - ALLEGRO | buty/shoes - DEEZEE


środa, 25 maja 2016

Haul

Hej Kochani! Dziś prezentuję Wam dość spory haul zakupowy, bo trochę nazbierało się tych rzeczy. Zakupy trochę udane, trochę nie udane także zapraszam do poczytania. ;)

Korektory:
* ASTOR 'Perfect Stay 24h' nr 001 Ivory 
* BOURJOIS 'Healthy Mix' nr 51 
* MAYBELLINE 'Affinitone' nr 01 Nude Beige
RIMMEL 'Match Perfection' nr 030 Classic Beige

Nakupiłam ich na promocji jak głupia do przetestowania szukając wciąż idealnego korektora. Co mogę pokrótce  powiedzieć wydawało mi się, że Affinitone nie jest jakoś specjalnie dobry. Jest lekki, kryje delikatnie, rozświetla i ładnie wygląda na buzi. I chyba z tych wszystkich jest szczerze powiedziawszy najlepszy jak dla mnie.
Osławiony Healthy Mix - myślałam, że jest jasny, niestety kolor okazał się za ciemny i jakby żółty. Szczerze powiedziawszy totalnie bez szału, jedyne co ma ładny zapach, ale nie o to tu przecież chodzi. I zupełnie nie rozumiem tej wygórowanej ceny w Rossmannie.
Astor - ma lepsze krycie od Affinitona jest bardziej gęsty więc do samego rozświetlenia może być za ciężki.
Korektora z Rimmela jeszcze nie testowałam.    


 * Puder sypki BEN NYE 'Cameo' 
* Baza rozświetlająca pod makijaż 'Lumi Magique' L'OREAL
* BOURJOIS 'CC Cream' nr 31 Ivory
* BOURJOIS 'Healthy Mix' nr 52 Vanilla

Na puder Ben Nye czaiłam się już dawno i faktycznie muszę przyznać, że jest świetny. Baza szczerze nie tworzy jakiegoś spektakularnego efektu. Co do Bourjois podkład już miałam kiedyś na początku nie lubiłam go potem zmieniłam zdanie całkiem ok. Miałam chęć przetestować krem CC. Przyznam ładnie kryje, ale jest dość suchy i pudrowy przez co odznacza się na twarzy. Zdecydowanie się z nim nie polubiłam jakoś mimo tylu zachwytów w internecie. 


Konturówki:
* ESSENCE 'Lipliner' nr 05 Soft Berry  (swatch)
* GOLDEN ROSE 'Dream Lips' nr 510, 511, 512 (swatches)

Wyglądają prawie identycznie jednak odcienie są różne. Jakby nie było każda to brudny róż w ciepłym lub chłodnym odcieniu. Uwielbiam ten kolor jest bardzo uniwersalny i pasuje każdemu. Konturówki są świetną alternatywą trwałych, matowych pomadek, mogą jednak wysuszać usta.  


* Puder Mineral Terracotta Powder nr 04 GOLDEN ROSE  

Puder, zachwalany przez Maxi, a raczej bym powiedziała bronzer. Satynowy w dotyku piękny ciepły odcień. Jeszcze nie testowałam.


* Rozświetlacz LOVELY 'Silver Highlighter'


* WIBO 'Serum z keratyną i miodem' 
* Lakier do paznokci RIMMEL 60 Seconds nr 430 Coralicious

Serum całkiem fajne pomijając ten 'miodowy' zapach, ale bardzo ładnie odżywia i wygładza skórki przy paznokciach.  
W kolorze lakieru się zakochałam piękny koralowo- pomarańczowo - malinowy kolor w zależności od padającego światła. Szybko wysycha i bardzo długo się utrzymuje. Polecam!


* Olejek do mycia twarzy BIELENDA 'Argan Cleansing Face Oil + Pro Retinol'
* Odżywczy krem do twarzy i ciała EVELINE 'Extra Soft'

Olejek całkiem w porządku wstępnie rozpuszcza makijaż, później myję jeszcze twarz mydłem antybakteryjnym. Oczy zmywam tylko płynem micelarym.
Krem kupiłam jako krem do rąk, który dodatkowo wzbogacam innymi składnikami zainteresowanych odsyłam tutaj -> klik ;) 


* Błękitna maseczka oczyszczająca BANIA AGAFII

Dałam szansę kolejnej maseczce z tej serii. Wiem, że mogą uczulać te maski sama się przekonałam o tym kupując Daurską, która sprawiła ze moja twarz była czerwona z dobre 2 godz. :/ i nie polecam, choć może to kwestia skóry. Ta zachwalana jako dobrze oczyszczająca bardzo mnie ciekawi.  


* Nawilżające serum z kwasem hialuronowym BIELENDA 'Mezo Serum' 

Serum genialne pięknie nawilża, szybko się wchłania. Jak najbardziej polecam! 


Półprodukty kosmetyczne

* Kwas laktobionowy 
* Koenzym q10
* Alantoina 
* Błoto termalne z siarką

* Maska algowa rewitalizująca i nawilżająca
* Peeling enzymatyczny z owoców tropikalnych
* Glukonolakton
* Guma Ksantanowa


* Atomizery na perfumy
Piękne atomizery kupiłam po taniości na Aliexpress. Mniejszy -> klik i dwa większe (12 ml) -> klik  Ten sam sprzedawca. Można je zastosować jako podróżne i przepsikiwać ulubione perfumy. Ja głównie kupiłam je z zamiarem tworzenia swoich perfum z olejków eterycznych. Jeszcze jednak się nie zabrałam za to. A atomizery prezentują się przepięknie zwłaszcza na żywo. Do przelewania perfum polecam jednak te z aplikatorem na dnie - znacznie łatwiejszy sposób przelewania.



Czaiłam się na nią, zastanawiałam brać czy nie brać. Baardzo modne tego sezonu, aż za bardzo. :) Zdecydowałam się na zakup i nie żałuję. Jest piękna! 

 


Koszulę kupiłam na outlecie z przeceny, teraz patrzę że jeszcze bardziej przeceniona. Eh. Ale warto polecam piękna, lejąca, prosta, dobrej jakości koszula. Szukałam takiej od dawna.



Bluzka świetnie się prezentuje na człowieku :) niestety jest trochę krótka, ale jakoś jej to wybaczę. Kupiona na Aliexpress za kilka dolarów. 



Uff, to by było na tyle trochę się nazbierało. Dajcie znać czy coś używałyście lub wpadło Wam w oko. Do następnego! ;*

czwartek, 19 maja 2016

Outfit 19.o5.16

Hej Kochani! W dzisiejszym poście tym razem stylówka. Pogoda dość kapryśna, choć mam nadzieję ze będzie się robić coraz cieplej. Dziś w końcu piękny dzień. :)


 

narzutka/coat - SIGNIFIC | koszula/top - NEW LOOK | spodnie/jeans - H&M | szpilki/heels - ELILU | wstążka/skinny scarf - ALIEXPRESS

czwartek, 21 kwietnia 2016

Promocja -49% ROSSMANN - Co warto kupić! :)


Hej Kochani! Pomyślałam, że zrobię taki post kosmetyczny co warto kupić na promocji w Rossmannie, która zaczęła się już od wczoraj. Sama lubie oglądać/czytać, kto co poleca, więc może i moje propozycje przypadną Wam do gustu i postanowicie wypróbować! :) Wybrałam te które sprawdziły się u mnie takie perełki  i kupuje już od lat lub zawsze do nich wracam. :) I z czystym sumieniem polecam! :)
Tych typów, których nie wymieniłam to po prostu nie znalazłam nic godnego uwagi. 

TWARZ

Podkłady
* BOURJOIS 'Healthy Mix'
* AA 'Filler' oraz 'Satin'
* RIMMEL 'Wake Me Up'

Healthy Mix chyba nikomu nie muszę przedstawiać świetny kryjący podkład choć na początku nakładania może się wydawać że kolor jest jakiś dziwny, ale po chwili ładnie stapia się z cerą i ten zapach. :) Podkłady z AA to odkryłam całkiem niedawno tanie jak barszcz a po promocji to już w ogóle! Dają piękne wykończenie i dość długo się utrzymują. I oczywiście podkład 'Wake Me Up', który też wszyscy znają. Pięknie rozświetla i nawilża buzię, choć opakowanie jest chyba najbardziej niepraktyczne, więc przerzuciłam się na testery które można zakupićw internecie. Niestety w Rossmanie nie sprzedadzą, ale podkład warto kupić najlepiej się sprawdzi dla cery suchej i normalnej.    
Pudry
* WIBO 'Fixing Powder'
MAYBELLINE 'Affinitone'
RIMMEL 'Stay Matte'

Świetne pudry (ten z Rimmela używam od wieków) ładnie matowią co tu dużo mówić jak dla mnie jedne z lepszych drogeryjnych produktów. Z Wibo to puder sypki spore opakowanie za niską cenę też jestem bardzo zadowolona jedynie to zapach mi nie odpowiada, ale niektórym dziewczynom się podoba. Kwestia gustu.

Korektory 
* MAYBELLINE 'Affinitone'
* ASTOR 'Perfect Stay'
* L'OREAL 'Lumi Magique'

Są to korektory raczej lekkie, rozświetlające. Najbardziej kryjący z nich jest Astor. Polecam wypróbować! :) 

OCZY

Tusze do rzęs
* LOVELY 'Curling Pump Up Mascara'
* MAYBELLINE 'Lash Sensational'
* L'OREAL 'VML So Couture'

Mówcie co chcecie Pump Up to tusz który daje najlepszy efekt z tych trzech i pozostałych! Jest świetny pięknie wydłuża, pogrubia i podkręca rzęsy i do tego jest tani! Czego chcieć więcej? Ma jednak pewne fazy i na początku jest dość wodnisty, a z czasem (gdy już zacznie podsychać) to pod koniec dnia może się kruszyć i osypywać, ale jak nie potrzebujemy idealnego makijażu przez 24h ten jest najlepszym wyborem. Uwielbiam go! Bardziej delikatny efekt daje ten z Maybelline, ale również bardzo dobry tusz i ten z kolei dobrze się trzyma na rzęsach, ale jednak trudniej do zmyć. I oczywiście So Couture lubię jego zapach i jest chyba najtrwalszym tuszem, nie osypuje się, ale i też bardzo ciężko go zmyć, dlatego też rzadko go używam. Nie mniej jednak polecam wszystkie! :) Wszystkie mają szczoteczki silikonowe (te najbardziej lubię) najlepszą ma Curling Up, a najgorszą So Couture - jest prosta, a na czubku prawie w ogóle nie ma włosków więc nie wiem czemu ma to służyć chyba wyciapaniu się.   

Cienie do powiek, kredki, eyelinery
 * Cienie L'OREAL 'Infaillible' 
* Eyeliner MAYBELLINE 'Lasting Drama Gel Eyeliner'
* Kredka RIMMEL 'Soft Kohl' 061 Jet Black
* Kredka RIMMEL 'Exaggerate' 213 In the Nude

Szczerze powiedziawszy nie mam cieni z Rossmanna oprócz tego z Loreala i te mogę polecić. Są to prasowana pigmenty. Bardzo w porządku mój kolor to 002 Hourglass Beige piękny szampański kolor.
Z eyelinerów polecam żelowy z Maybelline bardzo trwały jako eyeliner lub też na linię wodną, oczywiście minusem jest jego wysychanie, wiec bez Duraline ciężko z czasem może się pracować.
Kredki z Rimmela - od lat używam tej czarnej miękka i bardzo przyjemna kredka, jak i również ta beżowa pięknie, naturalnie rozświetla linię wodną.

USTA/PAZNOKCIE

Pomadki
 * WIBO 'Million Dollar Lips  

Z produktów do ust mogę jedynie polecić te. Są rewelacyjne. Matowe, długotrwałe i za świetną cenę! Jedyny minus to wybór kolorów są chyba tylko 4. Ja mam 1 (róż) i 4 (czerwień). Zdecydowanie je wolę od tych z Bourjois jakoś mnie nie powaliły.

Lakiery 
* WIBO 'Wow Glamour Sand' i 'Wow Glamour Satin' 
* RIMMEL 'Salon Pro'
* MANHATTAN 'Ouick Dry'

I pozostały lakiery zdecydowanie mogę polecić serię Wow z Wibo. Ciekawy efekt satyny (ja mam nr 4 chyba najładniejszy kolor) i świetne piaskowe lakiery (nr 1,3) Szczególnie polecam ten w środku (3) piękny niejednoznaczny kolor (brąz, róż, fiolet) świetny efekt. I dość długo się utrzymują. Zwykłe lakiery z Wibo to tak sobie i z pigmentacją i z trwałością. Świetne trwałe i napigmentowane lakiery są z serii 'Salon Pro' (ja mam 702 i 128). A te maluszki z Manhattanu są świetne, bo szybko wysychają. (ja mam nr 1010N) Małe pojemności są też dobre bo można je zużyć zanim zaczną się psuć. 
***
I to by było na tyle! Mam nadzieję, że coś podpatrzycie. Podzielcie się również swoimi perełkami, co Wy polecacie z chęcią się dowiem! :) A też jeszcze małe info powiem Wam szczerze, że niektórych produktów (np z L'oreal) nie opłaca się kupować w drogeriach stacjonarnych, bo cena jest kolosalnie zawyżona! Także polecam kupować w drogeriach internetowych gdzie kupicie o połowę taniej, a nawet więcej niż połowę. Tusz So Couture kosztuje 60 zł, a w necie kupicie za ok 26 zł. :) Lakiery z Rimmela w Ross'ie kosztują ok 20 zł w necie za 5-9 zł. Oczywiście dochodzą koszty wysyłki, ale jak na parę zakupionych produktów to i tak taniej wyjdzie. To tylko taka mała wskazówka. ;) Do następnego! ;*