środa, 31 sierpnia 2016

Blog Day 2016

Hej Kochani! Przyszedł jedyny taki dzień (dzień bloga :)) w ciągu roku gdzie publikuje post z 5 blogami, które najbardziej mnie zainspirowały czy po prostu mi się spodobały.

1. PIVONIA - IWONA TEDERSKA


Śliczna dziewczyna z rewelacyjnym stylem, który uwielbiam! Mega inspiracja. <3 Świetne połączenie ciuchów, dodatków jak i kolorów. Polecam zajrzeć! :)

2. LES BABIOLES DE ZOE


Blogerka o wyjątkowym stylu. Łączy ze sobą rzeczy bardzo nieoczywiste i wygląda w nich świetnie! 

3. ABOUT PAM 




Prześliczna, młodziutka Niemka z rewelacyjną figurą. Chyba moja ulubiona fitnessowa inspiracja. <3 

4. CUTIE AND THE BEAST 


Od jakiegoś czasu jestem zauroczona tym blogiem i pomysłem na niego. Przeurocze, zabawne fotki i niesamowita więź pomiędzy dziewczynką a dobermanem. Polecam przejrzeć zwłaszcza instagram -> @cutieandthebeast zakochacie się i Wy! :D

5. MIAUMAUVE IG

Tym razem ostatni blog jest instagramem heh. Dziewczyna Polka, ale nie wiem czy mieszka w Polsce czy zagranicą bo operuje tylko j. angielskim tworzy przepiękne makijaże, a ich zdjęcia są bardzo estetyczne i również piękne same w sobie!

***
W tym roku to jest moja złota piątka. Mam nadzieję, że i Was zainspiruje! :) A Wasze top 5? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)