czwartek, 21 kwietnia 2016

Promocja -49% ROSSMANN - Co warto kupić! :)


Hej Kochani! Pomyślałam, że zrobię taki post kosmetyczny co warto kupić na promocji w Rossmannie, która zaczęła się już od wczoraj. Sama lubie oglądać/czytać, kto co poleca, więc może i moje propozycje przypadną Wam do gustu i postanowicie wypróbować! :) Wybrałam te które sprawdziły się u mnie takie perełki  i kupuje już od lat lub zawsze do nich wracam. :) I z czystym sumieniem polecam! :)
Tych typów, których nie wymieniłam to po prostu nie znalazłam nic godnego uwagi. 

TWARZ

Podkłady
* BOURJOIS 'Healthy Mix'
* AA 'Filler' oraz 'Satin'
* RIMMEL 'Wake Me Up'

Healthy Mix chyba nikomu nie muszę przedstawiać świetny kryjący podkład choć na początku nakładania może się wydawać że kolor jest jakiś dziwny, ale po chwili ładnie stapia się z cerą i ten zapach. :) Podkłady z AA to odkryłam całkiem niedawno tanie jak barszcz a po promocji to już w ogóle! Dają piękne wykończenie i dość długo się utrzymują. I oczywiście podkład 'Wake Me Up', który też wszyscy znają. Pięknie rozświetla i nawilża buzię, choć opakowanie jest chyba najbardziej niepraktyczne, więc przerzuciłam się na testery które można zakupićw internecie. Niestety w Rossmanie nie sprzedadzą, ale podkład warto kupić najlepiej się sprawdzi dla cery suchej i normalnej.    
Pudry
* WIBO 'Fixing Powder'
MAYBELLINE 'Affinitone'
RIMMEL 'Stay Matte'

Świetne pudry (ten z Rimmela używam od wieków) ładnie matowią co tu dużo mówić jak dla mnie jedne z lepszych drogeryjnych produktów. Z Wibo to puder sypki spore opakowanie za niską cenę też jestem bardzo zadowolona jedynie to zapach mi nie odpowiada, ale niektórym dziewczynom się podoba. Kwestia gustu.

Korektory 
* MAYBELLINE 'Affinitone'
* ASTOR 'Perfect Stay'
* L'OREAL 'Lumi Magique'

Są to korektory raczej lekkie, rozświetlające. Najbardziej kryjący z nich jest Astor. Polecam wypróbować! :) 

OCZY

Tusze do rzęs
* LOVELY 'Curling Pump Up Mascara'
* MAYBELLINE 'Lash Sensational'
* L'OREAL 'VML So Couture'

Mówcie co chcecie Pump Up to tusz który daje najlepszy efekt z tych trzech i pozostałych! Jest świetny pięknie wydłuża, pogrubia i podkręca rzęsy i do tego jest tani! Czego chcieć więcej? Ma jednak pewne fazy i na początku jest dość wodnisty, a z czasem (gdy już zacznie podsychać) to pod koniec dnia może się kruszyć i osypywać, ale jak nie potrzebujemy idealnego makijażu przez 24h ten jest najlepszym wyborem. Uwielbiam go! Bardziej delikatny efekt daje ten z Maybelline, ale również bardzo dobry tusz i ten z kolei dobrze się trzyma na rzęsach, ale jednak trudniej do zmyć. I oczywiście So Couture lubię jego zapach i jest chyba najtrwalszym tuszem, nie osypuje się, ale i też bardzo ciężko go zmyć, dlatego też rzadko go używam. Nie mniej jednak polecam wszystkie! :) Wszystkie mają szczoteczki silikonowe (te najbardziej lubię) najlepszą ma Curling Up, a najgorszą So Couture - jest prosta, a na czubku prawie w ogóle nie ma włosków więc nie wiem czemu ma to służyć chyba wyciapaniu się.   

Cienie do powiek, kredki, eyelinery
 * Cienie L'OREAL 'Infaillible' 
* Eyeliner MAYBELLINE 'Lasting Drama Gel Eyeliner'
* Kredka RIMMEL 'Soft Kohl' 061 Jet Black
* Kredka RIMMEL 'Exaggerate' 213 In the Nude

Szczerze powiedziawszy nie mam cieni z Rossmanna oprócz tego z Loreala i te mogę polecić. Są to prasowana pigmenty. Bardzo w porządku mój kolor to 002 Hourglass Beige piękny szampański kolor.
Z eyelinerów polecam żelowy z Maybelline bardzo trwały jako eyeliner lub też na linię wodną, oczywiście minusem jest jego wysychanie, wiec bez Duraline ciężko z czasem może się pracować.
Kredki z Rimmela - od lat używam tej czarnej miękka i bardzo przyjemna kredka, jak i również ta beżowa pięknie, naturalnie rozświetla linię wodną.

USTA/PAZNOKCIE

Pomadki
 * WIBO 'Million Dollar Lips  

Z produktów do ust mogę jedynie polecić te. Są rewelacyjne. Matowe, długotrwałe i za świetną cenę! Jedyny minus to wybór kolorów są chyba tylko 4. Ja mam 1 (róż) i 4 (czerwień). Zdecydowanie je wolę od tych z Bourjois jakoś mnie nie powaliły.

Lakiery 
* WIBO 'Wow Glamour Sand' i 'Wow Glamour Satin' 
* RIMMEL 'Salon Pro'
* MANHATTAN 'Ouick Dry'

I pozostały lakiery zdecydowanie mogę polecić serię Wow z Wibo. Ciekawy efekt satyny (ja mam nr 4 chyba najładniejszy kolor) i świetne piaskowe lakiery (nr 1,3) Szczególnie polecam ten w środku (3) piękny niejednoznaczny kolor (brąz, róż, fiolet) świetny efekt. I dość długo się utrzymują. Zwykłe lakiery z Wibo to tak sobie i z pigmentacją i z trwałością. Świetne trwałe i napigmentowane lakiery są z serii 'Salon Pro' (ja mam 702 i 128). A te maluszki z Manhattanu są świetne, bo szybko wysychają. (ja mam nr 1010N) Małe pojemności są też dobre bo można je zużyć zanim zaczną się psuć. 
***
I to by było na tyle! Mam nadzieję, że coś podpatrzycie. Podzielcie się również swoimi perełkami, co Wy polecacie z chęcią się dowiem! :) A też jeszcze małe info powiem Wam szczerze, że niektórych produktów (np z L'oreal) nie opłaca się kupować w drogeriach stacjonarnych, bo cena jest kolosalnie zawyżona! Także polecam kupować w drogeriach internetowych gdzie kupicie o połowę taniej, a nawet więcej niż połowę. Tusz So Couture kosztuje 60 zł, a w necie kupicie za ok 26 zł. :) Lakiery z Rimmela w Ross'ie kosztują ok 20 zł w necie za 5-9 zł. Oczywiście dochodzą koszty wysyłki, ale jak na parę zakupionych produktów to i tak taniej wyjdzie. To tylko taka mała wskazówka. ;) Do następnego! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)