sobota, 9 stycznia 2016

Kosmetyczni Ulubieńcy Roku 2015

Hej Kochani! Z prawie miesięcznym poślizgiem wracam do Was i pomyślałam, że przedstawie swoich ulubieńców kosmetycznych zeszłego roku i krótko poopowiadam na ich temat. ;) Rzeczy, które odkryłam jak i również których używałam namiętnie. Moje perełki....


1. Matowa pomadka do ust 'Million Dollar Lips' WIBO nr 1 - jest genialna - piękny, naturalny kolor, długo się utrzymuje i tania jak barszcz. Czego chcieć więcej! :) 
2. Perfumy 'Ananas Kiwi' ADOPT RESERVE NATURELLE - perfumki, które używałam przez całe lato. Zapach przepiękny i taki naturalny. <3
3. 'CC Cream Body Perfection' BIELENDA - koloryzujący balsam do ciała również ulubieniec lata dadaje skórze bardzo ładny kolor i wyrównuje koloryt. Ma jednak minusy - brudzi ubranie i w słońcu widać choć z bliskiej odległości drobinki i ten efekt mi się nie podoba, jednak poza tym czy w cieniu czy w pomieszczeniu wygląda na skórze rewelacyjnie! 
4. Szczotka Tangle Teezer - moje włosy są naturalnie proste, nie puszą się także różnicy nie zauważyłam jeśli o to chodzi. Moja reakcja była typu 'meh'. Muszę jednak przyznać, że nie wobrażam sobie teraz czesania włosów inną szczotką, bo dla mnie najważniejszą funkcją jaką pełni jest to, że nie wyrywa włosów jak inne szczotki! Mega plus i całkiem przyjemnie się jej używa. Polecam! 
5. Lakier do paznokci 'Choo Choo Choose You' CHINA GLAZE - choć mam go niedługo to mój zdecydowany ulubieniec ostatnich miesięcy. Uwielbiam takie nieokreślone kolorki mieniące się na paznokciach. I całkiem długo się utrzymuje na paznokciach.    
6. Paletka róży 'Ultra Blush Palette' MAKEUP REVOLUTION 'Hot Spice' - piękna paletka, świetne różnorodne kolory, jakość również super, dzięki niej zdecydowanie chętniej sięgałam po róże do policzków.
7. Odżywka Gliss Kur 'Ultimate Repair' SCHWARTZKOPF - rewelacyjne odżywki uwielbiam je już od lat (różnorodne) szybka aplikacja, wydajne, pięknie pachną, dzięki nim łatwo rozczesują się włosy i jak i również się nie rozdwajają. Rewelacja!
8. Płatki kosmetyczne 'Peeling Pads' ISANA - genialna rzecz! Płatki mające drobinki peelingujące, używam je nasączając tonikiem gdy szybko potrzebuję peelingu. Świetnie sobie z tym radzą.
9. Szpatułka - to perełkowy gadżet niby nic, a jednak! Wielofunkcyjna rzecz, ja używam jej do wydobywania produktów np podkładów z buteleczek. Choć czasem jest to uciążliwe wydobyć podkład Wake Me Up z buteleczki to staram się produkty wyczerpywać do końca. I w takim wypadku gdzie pompka juz nie wydobywa produktu i nadaje sie butelka do wyrzucenia dzięki tej rzeczy można wydobyć jeszcze spooorooo podkładu na kilka/kilkanaście użyć! I wtedy z czystym sumieniem wyrzucam butelkę. Zdecydowanie mój niezbędnik.   
10. Paletka 'Face Form' SLEEK 'Light' - paletki tej używałam najczęściej zwłaszcza bronzera i rozświetlacza - są świetne i wszystko pod ręką.

11. Naturalne Serum Antyoksydacyjne - bonusowy ulubieniec, serum które sama wykonuje. ;) Jest rewelacyjne! Pięknie nawilża skórę a szybko się wchłania używam nawet zamiast kremu na dzień. Link do wykonania jest tutaj -> klik  Polecam przetestować. :)


To by było na tyle. :) A jacy są Wasi ulubieńcy minionego roku? :)))  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)