poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wish List: Dear Santa...

Hej Kochani! Wybaczcie moją nieobecność, niestety nie daje rady zająć sie wszystkim i stąd ta chaotyczność. Najwięcej czasu schodzi na tworzeniu postów tutaj, dlatego ostatnimi czasy taki deficyt, ale jak tylko będę miała troszkę więcej czasu podreperuję systematyczność.
A tymczasem nowy szybki post, który jest 'Wish Listą', a że święta za pasem, więc drogi św. Mikołaju...  :D

 

Krótki opis... 
I rząd: Bardzo podobają mi się długie, w tym roku bardzo modne, swetry, uwielbiam! <3 Jak i również włochate sweterki. :) Te pochodzą z Sheinside. I szczerze mówiąc już je zamówiłam i czekam na przesyłkę, tylko coś strasznie długo idzie..:-S mam nadzieje, że będę je miała przed świętami...chociaż patrząc na status marnie to widzę. Eh. Od dawna szukam fajnego płaszcza spodobał mi się ten z Mango typu biker, choć cena jednak nie zachęca do zakupu. 
II rząd: Torba pochodzi ze strony dresslink.com, fajnie się prezentuje jednak z jakością może być różnie.. Choć kolor burgundowy (choć ten ze zdjęcia podchodzi pod fiolet) nie jest już takim hitem jak w zeszłym roku to mi marzy się taki właśnie komin. :) Podobają mi się również tego typu naszyjniki, które potrafią świetnie ożywić zwykłą bluzkę czy sweter. 
III rząd: Ciemnoczerwona szminka to chyba niezbędnik co do jesienno-zimowej pory. Ta z kolażu to Revlon Colorburst 'Plum'. Jednak z tą czerwienią trzeba uważać. Jeśli nie ma się lśniąco-białych zębów należy szukać zimnych odcieni czerwieni (z niebieskim pigmentem), ciepłe odcienie tylko podbijają żółty odcień zębów. Lakiery Wibo - ostatnio bardzo uwielbiam! Moim kolejnym zakupem lakierowym na pewno będą te z serii Glamour Sand! Są przepiękne! Na zdjęciu nr 1 i 3.  I ostatnia rzecz czyli naszyjniki typu 'coin'. Zwykłe, proste, mogłoby się powiedzieć nic specjalnego, ale jak dla mnie są świetne, zwłaszcza złote. :)

A jaka jest wasza lista lub coś co chciałybyście dostać na święta? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)