wtorek, 10 czerwca 2014

Haul

Hej Kochani! W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać kilka moich nowości, które ostatnio nabyłam. :) 

*Koszula kopertowa w paski Romwe

*Czarna ramoneska typu Biker Romwe
Uwielbiam tą kurtkę! Wzorowana na tej z Zary, podobna jest również na stronie Sheinside ale czy są identyczne ciężko mi stwierdzić. Tak czy inaczej jest świetna. :)
 

*Bluza z różą Sheinside

*Zielona koszulka 'GEEK' Sheinside

*Naszyjnik z kokardką Sheinside

*Beżowa marynarka typu 'waterfall' Mosquito
Marynarkę kupiłam używaną na Allegro, pochodzi ze starej kolekcji i nie jest już dostępna w sklepie.

*Czarny kopertowy kombinezon Mosquito
Kombinezon jest z najnowszej kolekcji kupiony -> tutaj 
Przyznam jest to mój pierwszy kombinezon, jakoś wcześniej nie specjalnie mi się podobały, ale ten jest genialny! :)
 

I ostatnie rzeczy to kosmetyki z Rossmanna
*3w1 60 sekundowy wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz Eveline 
*Czarna kredka do oczu 'Soft Kohl Kajal Eye Liner Pencil' Rimmel
 *Cień do oczu nr '002 Hourglass Beige' Infaillible Eyeshadow Loreal

 I to by było na tyle. Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)