wtorek, 11 marca 2014

Spring Wish List 2014!

Hej Kochani! Dziś przedstawiam Wam moją listę życzeń na wiosnę. :)

 1,7,10 - H&M; 2 - Sheinside; 3,4,5,12 - New Look; 6,8 - Zara; 9 - Nelly; 11 - Nike  

W wielkim skrócie ciuchy różne, najbardziej marzy mi się pastelowy, miętowy żakiet typu 'waterfall', sportowa koszulka z numerem, koszula w kratę, która chodzi za mną już szmat czasu, spodnie typu 'boyfriend' szukam idealnych już baaardzo długo, najbardziej podobają mi się te, które są szerokie w udach, a wąskie w kostkach, ciężko takie znaleźć :-S te z H&M wydają się idealne, ale nie ma rozmiaru dla mnie... , kolejną upragnioną rzeczą są spodnie dresowe melanżowe, które tak do końca na dresowe nie wyglądają, jak i również ciekawe spodnie skórzane o fasonie spodni dresowych. Z butów szpilki czółenka z H&M na optymalnym obcasie, buty Nike Dunk Sky Hi już też chodzą za mną długo, ale niestety ciężko z rozmiarami i oldschool'owe tenisówki takie jak dawno temu nosiło się w podstawówce, już nie pamiętam jak się nazywały, ostatnio powraca na nie moda. :)

Póki co to wszystko, do następnego! ;*

2 komentarze:

  1. Marynarka waterfall miętowa i do tego te jasne jeansy zakochałam się ahhh
    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)