środa, 26 czerwca 2013

Haul

Witajcie! Przyszedł czas na spory haul, gdzie znajdują się głównie rzeczy z mojej listy Must Have. Happy! :D Także bez zbędnego gadania....

Koszula Sheinside
 Beige Long Sleeve Birds Print Chiffon Blouse
- starannie wykonana, przepiękna jest! <3 

Sweter Top Shop
sweter przeplatany neonową zieloną nitką - uwielbiam!

Koszulka Instashirt
Instashirt to sklepik internetowy w którym można zamówić koszulkę z własnym nadrukiem! Świetny fason, dobra jakość koszulki jak i samego nadruku . Na pewno jeszcze jakąś zamówię jak będą mieć inne kolory.  

Bluzka z asymetryczną baskinką Romwe
Ta bluzka też była moim 'must have' już od dawna. Jest świetna, na zdjęciu nie widać, ale ogólnie tylko szkoda, że kolor ma kremowy a nie biały.  
    
Złote pierścionki-obrączki Romwe
Zamówiłam również pierścionki, których wieki szukałam! Niestety wtedy kiedy zamawiałam dostępny był tylko rozmiar L :/ także są na mnie za duże, myślę nad zmniejszeniem ich u jubilera. Ewentualnie jeżeli będzie dostępny rozmiar S to te mogę sprzedać także dawajcie znać jeśli ktoś jest zainteresowany! ;) 

Naszyjnik, kolia Sheinside
Naszyjnik z Sheinside starannie wykonany na żywo znacznie lepiej wygląda! :)

Kosmetyki
* Benefit Sugarbomb - genialny róż! Daje lekki kolor więc krzywdy zrobić sobie nie można, a zarazem pięknie rozświetla
* Rimmel Stay Matte - puder prasowany 001 Transparent
* lakier Miss Sporty Metal Flip - nr 30 - piękny metaliczny fioletowy lakier z zielonkawą poświatą
* rozświetlająca maseczka koktajlowa Perfecta ze złotem i kwasem hialuronowym
* masło do ciała Bielenda Granat - kupiłam do przetestowania, masło dobrze nawilża, ale zapach zerowy jak takiego zwykłego kremu :/ zdecydowanie wolę awokadowe, ale ogólnie urzekły mnie te kolorowe opakowania w zużytych przetrzymuje sobie glinki :)
* naturalny antyperspirant Crystal w postaci ałunu - neutralizuje bakterie i działa kojąco - ja właśnie mam zamiar go używać również do ciała po goleniu
* krem koloryzujący Rimmel Sunshimmer Instant Tan - jak dla mnie rewelacja(!) daje piękną naturalną opaleniznę o wykończeniu matowym, ładnie pachnie nie to co samoopalacze, nie brudzi specjalnie ubrań, zmywa się dopiero w kontakcie wody z mydłem.Dostępny w 4 odcieniach ja mam nr 2 light. Opaleniznę można dawkować warstwowo, jednak przy kolejnym zakupie zdecyduję się na ciemniejszy nr 3 medium by wystarczyła 1 warstwa. Bo jak dla mnie cena 20-30 zł  za 125 ml to dość sporo, by pokryć opalenizną całe ciało.
* odżywka do włosów Dove Intense Repair

Asymetryczne Szpilki
Beżowe asymetryczne czółenka Sequin Shoes

I na koniec zakupy nieurodowe.
Q & A a Day: 5-Year Journal
- przepiękny dziennik <3 o którym wspominałam już we wpisie Must Have.
Listography - Your Life in Lists
- dodatkowo listografia do uzupełnienia
Jeśli ktoś jest zainteresowany takim zakupem polecam kupować na Amazonie, zagranicznych sklepach (najtaniej) albo w księgarniach obcojęzycznych.

Uff to by było na tyle. Trochę się uzbierało tego, ale jednoznacznie stwierdzam, że ostatnie zakupy są w 100% udane! :)

Miłego dnia Wam życzę! :) Buźka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)