środa, 2 maja 2012

Make Up: Exotic Bird

Dziś przyszła mi ochota na wykonanie makijażu, zainspirowanego barwnymi kolorami upierzenia ptaszków. :) Przeglądając różne zdjęcia na prawdę można się zainspirować i wykonać bardzo ciekawe makijaże! Mój typ na dziś to pięciobarwny tukan. :)
Kolorystyka: żółć, zieleń, pomarańcz, brąz, czerń.

Na zdjęciu dość słabo widać zieleń, jakoś aparat jej nie załapał...:-S




Zdjęcie, którym się inspirowałam :)


Zachęcam Was do takiego eksperymentowania, bo to całkiem fajna zabawa! :D

8 komentarzy:

  1. sleek firma o której słyszałam dużo pozytywnych opinii jednak jeszcze nie miałam możliwości skorzystania:) piękna paleta odcieni :)
    ciekawy blog zapraszam do mnie obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się pod tym podpisuję! Polecam! Sleek ma świetne paletki! ;)

      Usuń
  2. świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tutaj pięknie! Tez używam od niedawna paletek Sleek i jestem strasznie zadowolona, praktycznie łączę każdy kolor z każdym w zależności od nastroju i ubioru :)

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale pieknie! :)

    http://mmmandkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo mi miło! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie to wygląda ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)